Kerana dunia bukan milik kita...

Niat yang ikhlas memastikan langkah sentiasa tepat

Matlamat yang jelas memastikan semangat sentiasa kuat

Kerana mati syaratnya bukanlah tua...

Sunday, May 29, 2011

IMAM MUDA



Program imam muda di astro oasis ni sememangnya memberi banyak manfaat dan maklumat yang berguna tentang islam kepada masyarakat jemaah. Antara banyak-banyak rancangan tv, rasanya, rancangan imam muda lah yang paling aku minat sekali. Memang tak nak miss tengok cerita ni. Alhamdulillah, imam2 muda minggu ni, seorang pun tak ada yang tersingkir. 










Imam Muda Nazrul dinobatkan sebagai Imam Muda cemerlang minggu ke 4 dengan memperolehi hadiah percutian 3 hari 2 malam ke Bandung, Indonesia hadiah Aerowana Travels Sdn Bhd.  








Semua 10 Imam Muda diumumkan mendapat hadiah kejutan percutian 4 hari 3 malam ke Vietnam sumbangan Hiraq Marketing atas tugasan mencabar tidak tidur selama 36 jam menjalankan tugas operasi maksiat, khdmat masyarakat bersama mangsa tanah runtuh dan bersama orang orang tua di Rumah Orang2 tuan Seri Kembangan, alhamdulliah.


Memang tak dapat dinafikan lagi, program imam muda memberi banyak manfaat kepada orang ramai yang menonton. Program TV yang terbaik! 








Antara banyak2 imam muda ni, aku rasa semua terbaik. 











But, aku lagi minat dengan imam muda najdi.



ni lah imam muda najdi! (:


okay, itu jelah yang nak cakap pasal imam muda. Jangan lupa tengok imam muda musim kedua ni kat Astro oasis! Sememangnya memecah tradisi!




1 comment: