Kerana dunia bukan milik kita...

Niat yang ikhlas memastikan langkah sentiasa tepat

Matlamat yang jelas memastikan semangat sentiasa kuat

Kerana mati syaratnya bukanlah tua...

Tuesday, July 5, 2011

kemuncak imam muda

Assalam kepada semua pembaca blog dan visitors.. Tiha happy sangat2.. dah lama dah nak post mende ni.. tapi tak kesampaian jer..

Hari ni tiha nak cerita sikit pasal hari jumaat yang lalu. nasib baek lah tiha tak terlepas nak tengok rancangan imam muda nih. seban tiha tertidur. bolehlah jugak dikatakan lama. lepas tuh, handphone tiha berbunyi.. ada orang bagi message. owh, dari kawan tiha rupanya.. msg nye mcm nih,

"X tengok imam muda kew? imam muda favourite aku masuk final.. "

alamak!!! tiha terkejot giler.. dah pukul berapa dah sekarang nih?? tiha dah terlepas ke?? hah! ape lagi! tiha terus lari pergi kat depan and terus on tv! ah! dah terlepas sikiit! tiha pun reply..

"huh! naseb bek ko msg aku.. terjaga aq sekali.. tadi aku tido lah. naseb bek tak terlepas! imam muda hassan n nazrul favorite aq tau.. "

then, kwan tiha reply,,

" hahaha :D .. patut aq tak msj td biar ko terlepas.. ha5"

hurgh! kawan tiha tu mmg macam tuh. something wrong sikit dia tuh.. (eh! sorry!)

forget 'bout it..

korang mesti dah tahu kan sapa juara imam muda terunggul musim ke2 nih? haha.. mestilah imam muda hassan yang menang!

Alhamdulillah.. tiha suka sangat2954495 apabila nama imam muda hassan diumumkan menjadi juara imam muda terunggul. Sebab tiha rasa, kali ini memang rezeki dia.  Lagipun, imam muda hassan sudah menyertai akademi al-quran , tetapi tersingkir. jadi, apabila masuk imam muda nih dan telah berjaya,  memang disitulah rezekinya...

mabruk! tahniah imam muda hassan!

btw, lagu hambaMu by Mawi dan Akhill Hayy best jugak kan? tiha suka sangat lagu nih.. bila dengar lagu nih, mesti teringat cerita imam muda. nah! tiha dah buat video nih. sekejap je tiha buat nih. sebab nak cepat. haha.. k, tengok r..


video



No comments:

Post a Comment