Kerana dunia bukan milik kita...

Niat yang ikhlas memastikan langkah sentiasa tepat

Matlamat yang jelas memastikan semangat sentiasa kuat

Kerana mati syaratnya bukanlah tua...

Friday, August 10, 2012

akan merinduimu lagi, Ramadhan...


 Ya Allah, sedar tak sedar aku sudah sampai ke 10 hari terakhir ramadhan..  Iaitu berlakunya lailatul qadr..

Ya Allah, ramadhan kian berlalu. Aku akan merinduinya lagi.. Bulan ramadhan iaitu bulan berkat, Ya Allah..  yang mana syaitan2 dibelengu.. Ya, aku dapat merasainya bahawa sikap ku jauh lebih baik daripada bulan2 lain.. Aku sayang untuk membiarkan ramadhan pergi…

Ya Allah, aku harap pada bulan ramdhan ini, segala amal ibadah ku diterima-Mu… janganlah Kau golongkan aku dalam golongan yang rugi… semoga aku dapat mengistiqomahkan segala amal hasan ke bulan2 yang seterusnya…

Aku harap, aku masih dapat untuk bertemu dengan Ramadhan lagi… =')


No comments:

Post a Comment