Kerana dunia bukan milik kita...

Niat yang ikhlas memastikan langkah sentiasa tepat

Matlamat yang jelas memastikan semangat sentiasa kuat

Kerana mati syaratnya bukanlah tua...

Wednesday, May 1, 2013

Aku pergi

Assalamualaikum w.b.t.

Hari isnin lepas, 29 April 2013, pembelajaran stam saya berhenti setakat di situ sahaja. Happy, Sedih? entah. ada lah juga rasa sedih sebab tak dapat dah nak belajar hadis dengan arudh qafiyah. kedua-dua tu boleh dikatakan subjek favourite saya. oh~ masa hari Isnin tu juga, hari terakhir saya makan di kantin. terima kasih mak cik sebab jual air laici masa last day saya kat sekolah tu. Dah lama mak cik tak buat air laici. puas saya tunggu tau. hehe.

Kenapa awak pindah ye?

Hem, sebenarnya saya dapat tawaran. tawaran ke sebuah institusi. dapat tahu lulus temuduga itu, semasa hari jumaat lepas. sebab tu dah i decided nk berhenti hari isnin jugak. 

Alhamdulillah, dan bersyukur sangat2 temuduga itu lulus. agak tak percaya. tapi itulah hakikatnya. orang pertama yang saya bagi tahu, of course lah bonda yang tercinta.. lalala~

kawan yang pertama saya bagi tahu, my besty.. Nabilah. tp, bg tahu via e-mail je lah memandangkan dia berada di kuliah. 

Btw, doakan kejayaan saya di dunia dan di akhirat, k?

Syukran, Thank You, gracias, danke, obrigado, merci, grazie.

No comments:

Post a Comment