Kerana dunia bukan milik kita...

Niat yang ikhlas memastikan langkah sentiasa tepat

Matlamat yang jelas memastikan semangat sentiasa kuat

Kerana mati syaratnya bukanlah tua...

Saturday, June 16, 2012

malay coins, euro coins

assalamualaikum. sudah sekian lama aku tak update blog ni.. tak tahu pulak blog ni sudah bertukar wajah. ceh, aku baru tahu.! agak kekok nak guna blog ni td. puas cari mana create new post!koh2. sengal..

malay coins, euro coins.saje je nak update mende ni.. tadi, aku cari pasal euro football sbb teacher bi suruh buat essay pasal mende tu.. aku mane lah tahu sangat semua mende tu.. cari, cari, dan cari.. aku dah tersimpang jauh.. (x de lah jauh sgt).. aku pun smpai satu page yg menunjukkan euro coins.. 

sekali pandang image tu, aik? 2 kali, eh a'ah laa..

malay coins macam euro coins. kite punye duit syiling yang baru tu macam euro coins.. nengok ni..







ade same sikit kan kan kan? ape, xde? ske ati hang lah.. keh3. tu je aku nak cakap. aku nak sambung pencarian aku pasal euro tu.. okay, bhai. assalam..

* lupe nak cakap, eh bobo beranak lagi lah.. maknenye, anak2 bobo lahir 15 jun 2012.. dalam sejarah keluarga...  ade anak bobo sebijik macam pesu.. yeay, dapat pesu junior! kantoi lah, pesu punce segala2nya...

No comments:

Post a Comment