Kerana dunia bukan milik kita...

Niat yang ikhlas memastikan langkah sentiasa tepat

Matlamat yang jelas memastikan semangat sentiasa kuat

Kerana mati syaratnya bukanlah tua...

Saturday, April 20, 2013

Happy Pills

Assalamualaikum awak semua !

eh, eh, meh sini saya nak cerita. awak, awak tahu tak , last friday saya bukan main berebut-rebut dengan kawan saya ni sebab nak kan buku infiniti. entah edisi ke berapa entah. dah lupa. sebenarnya, saya bukan nak baca nak tengok gambar je. hehe. sebab saya tak suka baca infiniti sebab kadang2 nampak mengarut tapi kadang2 betul jugak. sebab lain, majalah infiniti banyak gambar yang betul2 menakutkan! but, ada satu artikel ni memang menarik perhatian betul. artikel pasal farmasi gula gula eh? ha, gi tu lah lebih kurang.

actually, saya tak paham lagi adakah farmasi itu menjual ubat yang berbentuk comel bak candy atau memang gula-gula??? i'm terribly confused.

 candy pharmacy atau juga dikenali sebagai Happy Pills ini wujud di Sepanyol.

sebenarnya ia adalah kedai gula-gula yang berkonsepkan farmasi. bukan kedainya sahaja macam farmasi, tapi, gula2nya pun turut dibungkuskan di dalam bekas yang biasanya di letakkan ubat..



oh comelnya farmasi ni. tujuan farmasi gula2 ni diwujudkan sebenarnya ingin mengurangkan rasa takut kanak-kanak terhadap ubat-ubatan..

hoho~ saya pun takut makan ubat pill pill ni.. yucks~

kalau lah ada ubat yang manis macam gula-gula......

No comments:

Post a Comment